2013年8月1日星期四

乞求恋人的十句話 - 實用英語

  1. Don’t leave me, please.

  供您不要離開我。

  2. Can we give it one more try?


  我們可不能够再試試看?

  3. I can’t live without you.

  沒有你我活不下往。

  4. I can’t stand losing you.

  我不克不及落空你。

  5. I’ll change, I promise.

  我會改的,我保証。

  6. I won’t hurt you anymore.

  我不會再傷害你了

  7. My life would be miserable without you.

  沒有你我的生涯會很淒慘的。

  8. Please give me one more chance.

  請再給我一次機會。

  9. Don’t you know how much I love you?

  難讲你不曉得我有多愛你嗎?

  10.I know it’s all my fault. I’ll never break your heart again. Please forgive me.

  我晓得皆是我的錯。我不再會傷你的古道热肠。請本諒我。

没有评论:

发表评论